TERMENI SI CONDITII

 Pentru utilizarea Aplicatiei CARCENTRIC

  1. PREAMBUL

Aplicatia „CARCENTRIC”, (denumita in cele ce urmeaza “Aplicatia”) reprezinta platforma proprietatea CARCENTRIC SRL (denumit in continuare „CARCENTRIC” si avand datele de identificare mai jos mentionate), pusa la dispozitia Furnizorilor acestuia pentru comercializarea Serviciilor acestora.

Prevederile de mai jos stabilesc termenii si conditiile de utilizare a platformei CARCENTRIC de catre Furnizori, conditiile privind vanzarea de Servicii prin intermediul acestei platforme, precum si drepturile si obligatiile partilor ce decurg din sau sunt in legatura cu aceste operatiuni (denumite in continuare “Termeni si Conditii“).

Aplicatia CARCENTRIC va este pusa la dispozitie de CARCENTRIC SRL, cu sediul in Mun. Bucuresti, Sectorul 1, str. Semicercului, nr. 12, et. 3, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/9033/2011, avand CUI 28914903.

  1. DEFINTII

Aplicatia” – aplicatia CARCENTRIC destinata va fi instalata pe un dispozitiv mobil de catre CARCENTRIC ulterior semnarii Contractului Principal. Aplicatia permite Furnizorului monitorizarea serviciilor pe care acestia le presteaza catre Clienti conform Contractului;

Document” – prezenta versiune a Termenilor si Conditiilor;

Termeni si Conditii” – in acceptiunea Regulamentului 2019/ 1150, aceasta notiune reprezinta toti termenii si conditiile sau specificatiile, indiferent de denumirea sau forma sub care sunt prezentate, care reglementeaza relatia contractuala dintre furnizorul de servicii de intermediere online) si intreprinderile utilizatoare ale serviciilor sale de intermediere online si care sunt stabilite in mod unilateral de catre furnizorul de servicii de intermediere online, respectiva stabilire unilaterala fiind estimata pe baza unei evaluari globale, pentru care dimensiunea relativa a partilor in cauza, faptul ca a avut loc o negociere sau ca anumite dispozitii ar fi putut fi supuse unei astfel de negocieri si stabilite impreuna de catre furnizorul relevant si de catre intreprinderea utilizatoare de servicii de intermediere online nu este, in sine, decisiv;

Continut” cuprinde urmatoarele elemente:

  1. toate informatiile disponibile pe Aplicatie care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  2. continutul oricarui buletin informativ sau al oricarui e-mail trimis Utilizatorilor de internet care interactioneaza cu Aplicatia sau Clientilor / Furnizorilor al caror consimtamant a fost acordat in prealabil in scopul transmiterii comunicarilor comerciale si de marketing de catre CARCENTRIC prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata Utilizatorului / Clientului / Furnizorului prin orice mijloc de catre un angajat al CARCENTRIC, conform informatiilor de contact specificate de catre acest Utilizator/ Client / Furnizor in acest scop;
  1. informatii legate de Ofertele / Serviciile, afisate in Aplicatie intr-o anumita perioada;
  2. date referitore la Furnizori sau CARCENTRIC.

Servicii” – Serviciile avand descrierea si caracteristicile aferente, in privinta carora Furnizorul garanteaza, care sunt cuprinse in Contractul Principal si care vor fi puse la dispozitia Clientului ulterior incheierii Contractului;

Oferta” – propunerea transmisa catre CARCENTRIC de Furnizori in afara Aplicatiei, ca urmare a completarii Formularului;

Formular” – cumulul de campuri pe care trebuie sa le completeze Furnizorul pentru a fi contactat de catre CARCENTRIC in vederea transmiterii Ofertei pentru negocierea si incheierea Contractului;

Contract (denumit in cele ce urmeaza “Contractul” sau “Contractul Principal”) contractul incheiat intre Furnizor si CARCENTRIC in afara Aplicatiei ca urmare a acceptarii Ofertei Furnizorului de catre CARCENTRIC;

Promotia” – Serviciile avand pret promotional, comercializate de Furnizor, listate si promovate in Aplicatia CARCENTRIC, in baza Contractului astfel incheiat;

Utilizator” – persoana fizica sau un reprezentant al persoanei juridice care acceseaza Aplicatia sau interactioneaza, sub diverse forme, cu acesta si are acces la Continut;

Client”:

  • persoana juridica care obtine acces la Continut si la Serviciile disponibile ca urmare a inregistrarii in Aplicatia de client;
  • persoana fizica, cu conditia ca aceasta sa fie angajata a unei persoane juridice care detine deja calitatea de Client si careia ii este oferita posibilitatea inregistrarii in Aplicatia de client;

Furnizori” – entitatile persoane juridice/ persoane fizice autorizate care isi comercializeaza si/sau presteaza Serviciile prin intermediul Platformei detinute si administrate de CARCENTRIC;

Discount” – Reducere de pret aplicabila Clientilor in anumite conditii de achizitionare a Serviciilor;

Pret” – Suma datorata de catre CARCENTRIC Furnizorului ca pret al serviciilor puse la dispozitia Clientilor in baza Contractului, calculata conform prevederilor Contractului Principal;

„Taxa de Servicii” – Suma datorata de catre Client catre CARCENTRIC ca pret al serviciilor achizitionate de catre Client in baza Contractului, calculata conform prevederilor cuprinde in contractul incheiat intre Client si CARCENTRIC;

Perioada de referinta” – Perioada cuprinsa intre prima si ultima zi a unei luni in curs, la care Partile se raporteaza pentru calcularea Pretului datorat de CARCENTRIC Furnizorului;

Comunicari comerciale si de marketing” – Orice tip de mesaj trimis de CARCENTRIC, in scop de popularizare a ofertelor si serviciilor listate pe Platforma, catre Utilizator (spre exemplu via e-mail / SMS / Viber / WhatsApp/ telefonic / mobile push / webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la oferte, servicii similare sau complementare cu cele pe care Utilizatorul/ Clientul le-a achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Servicii adaugate in sectiunea dedicata, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie etc.;

Secrete de afaceri” – Orice document sau informatie de care Furnizorul a luat cunostinta in legatura cu Contractul Principal de prestari servicii, inclusiv informatiile legate de afacerile CARCENTRIC sau de activitatile de marketing, ideile de afaceri, planurile, schitele, metodele acestuia etc.;

Date cu caracter personal” – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”). Reprezinta date personale (enumerare neexhaustiva): numele si prenumele persoanei, domiciliul, adresa de e-mail, numarul de telefon, coduri de identificare client/ identificator online, date de localizare, adresa de e-mail etc.;

Operator de date cu caracter personal” – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. In ceea ce priveste Aplicatia, operatorul de date este reprezentat de CARCENTRIC.

Consimtamant al persoanei vizate” – orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

Prelucrare” – orice operatiune/set de operatiuni efectuata/e asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc.

  1. POLITICA GENERALA
  2. Dispozitii generale
    • Anterior obtinerii accesului in Aplicatie intre CARCENTRIC si Furnizor a fost incheiat Contractul.
    • Ca urmare a incheierii unui Contract intre CARCENTRIC si Frunizor, acesta din urma isi va asuma obligatia de a presta o serie de Servicii in favoarea Clientilor CARCENTRIC in schimbul unui Pret.
    • Ulterior incheierii Contractului localizarea exacta GPS a Furnizorului, adresa si datele de contact vor putea fi identificate pe harta Furnizorilor din Aplicatia / Website-ul CARCENRIC;
    • Aplicatia este instrumentul utilizat de catre Furnizori ulterior incheierii Contractului in vederea prestarii si monitorizarii Serviciilor.
    • CARCENTRIC isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale prezentelor Termeni si Conditii, cu notificarea prealabila a Furnizorului si fara precizarea motivelor care au stat la baza modificarilor operate. Modificarile propuse nu vor intra in vigoare inainte de expirarea unei perioade de preaviz care este rezonabila si proportionala cu natura si anvergura modificarilor avute in vedere si cu consecintele acestora pentru Furnizor. In acest sens, CARCENTRIC acorda Furnizorilor perioada de preaviz de 30 de zile pentru conformarea la noile conditii introduse odata cu modificarea prezentului Document, termen care curge de la data la care primul dintre acestia transmite Furnizorilor modificarile operate.
    • De asemenea, CARCENTRIC isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau alte erori, fara a anunta in prealabil Furnizorii.
  1. PROCEDURA DE LUCRU
  1. Listarea de Servicii

4.1  Aplicatia va permite Furnizorului monitorizarea Serviciilor prestate pentru fiecare dintre Clienti.

4.2 Prin  intermediul Aplicatiei, Furnizorul scaneaza numerele de inmatriculare ale autovehiculelor care se prezinta pentru prestarea Serviciilor, iar Aplicatia verifica daca acel numar de inmatriculare apartine unui Client si afiseaza Serviciile disponibile. Cu ajutorul terminalului va fi lansata, prin intermediul datelor de telefonie mobila, comanda de spalare catre serverul Carcentric.

4.3 Ulterior primirii confirmarii comenzii de la server, serviciile comandate vor putea fi efectuate. In cazul in care bugetul alocat serviciului respectiv pentru un vehicul a fost depasit, serverul va semnala acest fapt si serviciile comandate nu vor putea fi prestate, decat prin suplimentarea acestora de catre persoana autorizata de catre Beneficiar, cu aprobarea prealabila din partea Carcentric.

! In cazul in care Aplicatia nu functioneaza oricare ar fi cauza disfunctionalitatii, Furnizorul apeleaza si informeaza CARCENTRIC la urmatorul numar de contact  031.005.02.02 in cel mai scurt timp, dar maxim 4 ore despre Serviciile si autovehiculul in favoarea caruia au fost prestate. Uterior prestarii Serviciilor, cel mai tarziu pana la incheierea programului de lucrual Furnizorului, acesta este obligat sa transmita catre CARCENTRIC fotografii care sa dovedeasca prestarea Serviciilor respective.

4.5 CARCENTRIC poate limita accesul Furnizorului la Aplicatie, ulterior incheierii Contractului, in mod discretionar, daca afacerea, reputatia, integritatea sau orice alt element care poate aduce prejudicii Carcentric si/sau Clientului sunt in pericol de a fi afectate.

4.6 CARCENTRIC poate refuza crearea unui cont de utilizator sau poata bloca utilizarea Aplicatiei pentru anumiti Furnizori, situatie in care va transmite o notificare in acest sens, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune-interese, pentru urmatoarele motive:

  1. Incalcarea obligatiilor prevazute in Contractul Principal ori in prezentul document;
  2. Activitatea Furnizorului poate produce prejudicii Platformei CARCENTRIC;
  3. Furnizorul foloseste Aplicatia intr-un mod neconform uzantelor si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi CARCENTRIC intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte.

  • Cu titlu general, in ceea ce priveste prestarea Serviciilor Furnizorul are obligatia de a pune la dispozitia Clientilor si de a comercializa doar Servicii sigure si care respecta legislatia in vigoare. In acest sens, Furnizorul va transmite CARCENTRIC toate informatiile aferente calitatii Serviciilor sale, care vor fi complete si corecte si care se vor referi la: descrierea, orice atentionari si/ sau informatii relevante privitoare disponibilitatea Serviciului, conditiile si termenele de prestare a Serviciilor, oferte referitoare la Servicii si perioada de valabilitate a ofertelor, datele Furnizorului etc.

 

  • In cazul in care se impune o modificare a informatiilor furnizate initial, referitoare la Serviciile Furnizorului, aceasta trebuie operata de Furnizor in cel mai scurt timp posibil de la momentul identificarii oportunitatii acesteia.

 

  • Clientii vor utiliza in mod direct Serviciile oferite de catre Furnizor.

  • Plata Pretului va fi achitata de catre CARCENTRIC conform Contractului.

  • Furnizorul are obligatia de a presta Serviciile comandate de catre Client respectand termenul de Serviciile prestate vor fi insotite de toate documentele necesare si obligatorii conform reglementarilor aplicabile, cu exceptia facturii.

  • Eventualele reclamatii aduse direct CARCENTRIC de catre Client, referitoare la modalitatea de prestare a Serviciilor de catre Furnizor, modul si termenul de rezolvare a problemelor/ reclamatiilor legate de Servicii, precum si modalitate de reparare a unui eventual prejudiciu suferit de catre Client, vor fi abordate si solutionate conform Contractului.

  • Orice reclamatie adusa direct CARCENTRIC de catre Client, referitoare la modalitatea de prestare a Serviciilor de catre Furnizor, va fi transmisa Furnizorului care va avea obligatia de a transmite un raspuns in termen de 5 zile lucratoare direct catre respectivul Client.

  1. OBLIGATIILE PARTILOR
  1. Obligatiile Partilor

5.1  Obligatiile partilor vor fi detaliate in cuprinsul cuprinsul Contractului Principal, Partile fiind obligate, cu titlu general, sa execute intocmai si la timp obligatiile contractuale.

  1. Raspunderea contractuala
    • Raspunderea contractuala a Partilor este detaliata in cuprinsul Contractului Principal din Contractul Principal, Pentru neexecutarea in parte sau in totalitate, ori pentru executarea necorespunzatoare a obligatiilor prevazute in Contract, Partile sunt obligate sa despagubeasca cealalta Parte pentru daunele suferite.
  1. PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
  • Frurnizorul accepta si recunoaste faptul ca, in derularea Contractului Principal, toate marcile inregistrate ale CARCENTRIC si materialele asociate acestora sunt proprietatea exclusiva a CARCENTRIC si nu vor putea fi folosite de Furnizor decat cu acordul expres prealabil al CARCENTRIC si doar in scopurile mentionate de catre acesta.
  • Furnizorul ia la cunostinta de faptul ca accesul la Aplicatia CARCENTRIC si la orice element al Aplicatiei CARCENTRIC nu constituie un transfer al proprietatii asupra acestora, nici a codurilor lor sursa, nici a oricaror drepturi derivate aferente acestor instrumente IT, acestea ramanand in proprietatea exclusiva a CARCENTRIC.
  • Furnizorul isi exprima acordul ca toate fotografiile Serviciilor acestuia, precum si eventualele materiale publicitare realizate in legatura cu Serviciile intra in proprietatea CARCENTRIC de la momentul la care au fost predate catre CARCENTRIC si vor putea fi folosite de catre acesta, fara nicio restrictie, fara limitare teritoriala sau temporala, inclusiv dupa incetarea Contractului.
  • Furnizorul isi asuma intreaga raspundere pentru promovarea si punerea pe piata a Serviciilor, asigurand CARCENTRIC ca detine toate drepturile si autorizarile necesare prestarii acestora, Furnizorul fiind singurul raspunzator in cazul in care se invoca incalcarea vreunui drept de proprietate intelectuala sau orice alt drept al unui tert in legatura cu Serviciile respective, acesta fiind obligat sa remedieze situatia in cauza si sa despagubeasca Clientii sau tertii afectati, precum si pe CARCENTRIC pentru orice costuri sau prejudicii suferite ca urmare a faptului ca declaratia de mai sus nu este adevarata.
  1. ACCESUL LA DATE
  • Avand in vedere prezentul Document, Partile vor avea acces la toate datele necesare inregistrarii in Aplicatie, incluzand, dar nelimtandu-se la: datele de contact ale Partilor (nume si prenume, adresa de e-mail, nr. telefon, semnatura etc.), respectiv datele de identificare apartinand Clientilor si care pot consta in: nume si prenume, numar de telefon, adresa de e-mail, date autovehicul, precum si orice alte categorii de date puse la dispozitie de catre acestia.
  • De asemenea, Partile pot avea acces la datele apartinand reprezentantilor/ persoanelor de contact/ personalului acestora, context in care Partile iau la cunostinta de acestea la momentul initierii relatiei contractuale, dar si pe parcursul derularii acesteia.
  • Datele si informatiile prelucrate in contextul relatiei dintre Parti pot fi comunicate unor terte entitati sau persoane fizice (spre exemplu: servicii de curierat, avocati, consilieri juridici – daca este cazul, furnizorilor de servicii de contabilitate etc.) in scopul prestarii efective a Serviciilor monitorizate prin intermediul platformei, dar si pentru gestionarea eficienta a resurselor de orice tip apartinand CARCENTRIC, aflate in legatura cu relatia dintre Parti.
  • Obligatiile Furnizorului referitoare la protectia datelor cu caracter personal sunt detaliate in Anexa la Contractul Principal cu privire la prelucrarea datelor personale.
  1. CONFIDENTIALITATEA INFORMATIILOR
  • In cadrul derularii relatiei contractuale dintre Parti, acestea isi pot transmite reciproc informatii proprii, considerate confidentiale, sau pot avea acces la astfel de informatii. In acest context, Partile se obliga sa ia toate masurile necesare prevenirii divulgarii catre terti a unor astfel de informatii pe care le obtin reciproc.
  • Partile convin ca toti angajatii si colaboratorii sau partenerii acestora vor intreprinde toate masurile necesare astfel incat acestia sa nu dezvaluie sau sa foloseasca in alte scopuri decat cele prevazute in Contract, orice informatie privitoare la cealalta parte sau la activitatea acesteia obtinuta pe perioada derularii Contractului.
  • Partile convin sa protejeze confidentialitatea informatiilor pe care le obtin reciproc in contextul executarii obligatiilor din Contractul Principal. In acest scop, nici una din parti nu va divulga informatii confidentiale fara acordul scris al celeilalte parti.
  • Niciun material livrat de catre parti nu trebuie sa fie disponibil unor terte parti neautorizate. Furnizorul nu va permite accesul la aceste informatii si nu va dezvalui niciunei terte persoane continutul Contractului sau secretele de afaceri care sunt considerate de CARCENTRIC ca fiind importante si necesar a fi pastrate confidentiale, in scopul protejarii intereselor de afaceri ale CARCENTRIC, fara acordul scris prealabil al CARCENTRIC, cu exceptia cazului in care acest lucru este cerut de lege, dar si atunci cand este necesar in vederea implementarii prezentului contract.
  • Orice dezvaluire a informatiilor considerate a fi confidentiale, va reprezenta o incalcare a secretelor de afaceri apartinand CARCENTRIC daca Furnizorul a obtinut informatia indirect sau direct printr-o terta persoana care la data la care a aflat secretele de afaceri sau inaintea acestei date se afla intr-o relatie de afaceri sau o alta relatie cu CARCENTRIC.
  • Partile se angajeaza sa se abtina de la darea, directa sau indirecta, de comunicate de presa sau alte anunturi publice, indiferent de mijlocul de difuzare a acestora, referitoare la informatiile de care iau la cunostinta in virtutea executarii Contractului, precum si de la divulgarea sau comunicarea catre oricare persoana a continutului prezentului Contract si de la aducerea de comentarii celeilalte parti sau conducerii, respectiv personalului acesteia. In acest scop, Partile vor lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca personalul acestora si persoanele autorizate vor respecta prezentul articol, o conduita contrara fiind considerata de parti ca o incalcare grava a Contractului, de natura a justifica denuntarea unilaterala a Contractului Principal de catre CARCENTRIC si va determina obligarea Furnizorului la plata de daune-interese.
  1. INCETAREA RELATIEI DINTRE CARCENTRIC SI FURNIZOR
  • Contractul Principal dintre Parti va putea inceta in cazurile si in conditiile stabilite in
    respectivul Contract.
  • Incetarea Contractului nu va aduce atingere obligatiilor scadente intre Parti.
  • Furnizorul va fi raspunzator pentru toate obligatiile ce ii revin in relatia cu Clientii si dupa incetarea Contractului Principal.
  • In situatia aparitiei unui eveniment neprevazut, de natura a afecta executarea obligatiilor Partilor, acestea vor proceda la renegocierea clauzelor si conditiilor contractuale, astfel incat Contractul sa isi poata produce in continuare efectele.
  • Producerea unui astfel de eveniment va fi adusa la cunostinta Partii contrasemnatare intr-un termen de maximum 5 (cinci) zile calendaristice de la producerea acestuia, printr-o notificare scrisa transmisa prin e-mail/ posta, cu confirmare de primire.
  • Partile se obliga sa procedeze la negocierea conditiilor contractuale intr-un termen de maximum 15 (cinsprezece) zile calendaristice de la momentul notificarii in scris a aparitiei evenimentului care afecteaza executarea obligatiilor contractuale.
  1. SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR
  • Reclamatiile Furnizorului vor fi solutionate intern, la nivelul CARCENTRIC, Furnizorului fiindu-i oferit acest sistem de gestionare si solutionare a reclamatiilor in mod gratuit.
  • Personalul CARCENTRIC va inregistra reclamatiile Furnizorului si va gestiona reclamatiile primite cu celeritate, urmand a le solutiona intr-un termen rezonabil.
  • In contextul solutionarii reclamatiilor Furnizorului, CARCENTRIC va actiona cu respectarea principiilor transparentei si al egalitatii de tratament in situatii echivalente si al tratarii plangerilor proportional cu importanta si complexitatea lor.
  • Sistemul intern de gestionare a reclamatiilor permite Furnizorilor sa adreseze reclamatii direct catre CARCENTRIC, reclamatii cu privire la oricare dintre urmatoarele aspecte:
  1. presupusa nerespectare de catre CARCENTRIC a obligatiilor prevazute in Contract, respectiv in prezentul Document, si care afecteaza Furnizorul care a formulat reclamatia;
  2. aspectele tehnologice care se refera direct la functionalitatea platformei si care il afecteaza pe Furnizor;
  3. masurile luate de CARCENTRIC sau comportamentul acestuia.
  • In acest context, CARCENTRIC:
  1. analizeaza in mod corespunzator reclamatiile primite si masurile pe care este posibil sa fie nevoit sa le ia pentru a rezolva in mod adecvat problema care a fost supusa atentiei;
  2. trateaza reclamatiile in mod rapid si eficace, tinand seama de importanta si de complexitatea problemei sesizate;
  3. ii comunica Furnizorului rezultatul procesului intern de solutionare a reclamatiilor, transmitandu-i acestuia un raspuns personalizat si redactat intr-un limbaj simplu si inteligibil.
  • Orice reclamatie a Furnizorului va fi transmisa la adresa de e-mail: office@carcentric.ro sau la adresa de corespondenta postala: Bucuresti, Sectorul 1, str. Semicercului, nr. 12, et. 3.
  • Daca va considera neintemeiata reclamatia primita, CARCENTRIC isi rezerva dreptul de a nu o solutiona, furnizand Furnizorului motivele care au stat la baza acestui refuz de solutionare.
  • Raspunsul la reclamatiile primite va fi furnizat in mod rezonabil, intr-un termen de cel mult 30 de zile de la momentul primirii acesteia de CARCENTRIC (in acest sens, data primirii va fi inscrisa pe confirmarea de primire – in situatia in care solicitarea se transmite prin posta, respectiv va fi reprezentata de data la care e-mail-ului transmis ii va fi confirmata primirea in mod electronic de CARCENTRIC).
  • Raspunsul la reclamatie va fi transmis Furnizorului in aceeasi modalitate in care reclamatia a fost transmisa CARCENTRIC, daca acesta din urma nu solicita transmiterea sa intr-un alt mod.
  1. LEGEA APLICABILA. LITIGII
  • In cazul unui litigiu survenit intre CARCENTRIC si Furnizor, acestia vor incerca stingerea acestuia pe cale amiabila.
  • In situatia in care Partile nu vor solutiona in mod amiabil conflictul survernit intre acestea intr-un termen de 30 (treizeci) de zile de la data notificarii adresate de partea reclamanta, Partea interesata va putea inainta o sesizare catre instanta de judecata de la sediul CARCENTRIC.
  1. NOTIFICARI
  • Orice comunicare sau notificare intre Parti este valabil indeplinita daca va fi transmisa in scris, prin cel putin una dintre urmatoarele modalitati: personal, prin curier, prin corespondenta electronica (e-mail) sau prin posta cu confirmare de primire, la datele de contact prevazute in Contractul Principal valabil incheiat.
  • In cazul in care comunicarea, notificarea sau avizarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire (AR) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
  • Daca notificarea se trimite prin e-mail, aceasta se considera primita, daca niciun mesaj de eroare sau de «out-of-office» nu a fost emis de serverul destinatarului si/ sau daca exista un raport de confirmare a expeditiei, in aceeasi zi, daca a fost trimisa in zilele lucratoare, in intervalul 09:00 – 18:00 sau in ziua lucratoare imediat urmatoare.
  • Daca notificarea este inmanata personal, aceasta se considera primita in momentul
  • Partea care isi modifica adresa postala si/ sau adresa de e-mail indicata pentru comunicari, notificari sau avizari, precum si persoanele de contact/ reprezentatii desemnati pentru derularea prezentului Contract, va anunta imediat cealalta Parte cu privire la aceasta modificare.
  1. POLITICA CONCURENTIALA
  • Furnizorului ii sunt interzise orice intelegeri cu alti Furnizori/ terti sau alte practici concertate, care au ca obiect sau au ca efect impiedicarea, restrangerea ori denaturarea concurentei pe piata romaneasca sau pe o parte a acesteia.
  • Furnizorului ii este interzisa impartirea pietelor sau a clientilor cu alti Furnizori, distribuitori, furnizori s.a.m.d.
  • CARCENTRIC nu va conditiona incheierea contractelor si comercializarea Serviciilor de acceptarea unor prestatii suplimentare, care prin natura lor sau in conformitate cu uzantele comerciale, nu au legatura cu obiectul acestor contracte.
  • Prezenta sectiune este completata de normele specifice cuprinde in Contractul Principal.
  1. DISPOZITII FINALE
  • Prezentul Document stabileste termenii si conditiile de utilizare a Platformei CARCENTRIC de catre Furnizori precum si drepturile si obligatiile Partilor ce decurg din sau sunt in legatura cu aceste operatiuni.
  • Daca, in orice moment pe durata relatiei dintre Parti, orice prevedere a Termenilor si Conditiilor este sau devine ilegala, invalida sau neaplicabila in orice sens, conform legislatiei aplicabile, legalitatea, validitatea sau aplicabilitatea celorlalte prevederi din acest Document nu vor fi afectate sau influentate negativ de acestea.
  • Furnizorul cunoaste si accepta fara obiectiuni posibilitatea CARCENTRIC de a incheia Contracte pentru servicii similare cu Serviciile Furnizorului, cat si Servicii de alta natura, fie printr-o oferta comerciala proprie a CARCENTRIC, fie pe seama altor parteneri (inclusiv concurenti directi sau potentiali ai Furnizorului) care au intrat in relatii contractuale cu CARCENTRIC pentru prezentarea si comercializarea Serviciilor lor prin intermediul Platformei.
  • Furnizorul declara ca a citit si a inteles clauzele Contractului Principal si ale prezentelor Termeni si Conditii si se obliga sa respecte si sa indeplineasca toate obligatiile si responsabilitatile ce decurg din acestea.

Utima actualizare: 21.07.2022                                                            CARCENTRIC S.R.L.